Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Sedláčková, Martina ; Mišinger, Lukáš (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma „Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně“ se zabývá moderními možnostmi analyzování kvality služeb a spokojenosti zákazníků pro společnost Dopravní podnik města Brna a.s. První část bakalářské práce obsahuje teoretické informace o možnostech analyzování dat, východiska o zákaznících, spokojenosti a metodami vyhodnocování dat. Druhá část – analytická se zabývá základní charakteristikou DPMB a.s. a analýzou jeho současné situace pomocí dotazníků. Třetí část vychází z výsledků získaných dat z dotazníků a na jejich základě navrhuje řešení pro zvýšení spokojenosti zákazníků.
Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků se zákaznickým centrem
Dvořák, Milan ; Havlena, Adam (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá spokojeností zákazníků se zákaznickým centrem společnosti Zebra Technologies. Na základě provedené analýzy současného stavu je vyselektováno kritické místo, které je možné řešit dostupnými zdroji. V diplomové práci jsou navrženy možné přístupy k řešení tohoto kritického místa opřené o teoretické základy řízení jakosti v podnicích.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Nováková, Veronika ; Kramolišová, Eva (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá průzkumem spokojenosti zákazníka firmy KABESTAV. Teoretická část se věnuje problematice marketingového výzkumu a dotazníku jako nástroji pro shromažďování informací. Praktická část práce popisuje společnost; kde, jakým způsobem a s jakými výsledky proběhlo dotazování spokojenosti zákazníka. Toto dotazování je zpracováno do tabulek a grafů. Dále práce pokračuje závěrečným vyhodnocením výzkumu a přechází do kapitoly návrhů na zlepšení.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Matezex, s.r.o.
Hanáková, Lucie ; Unzeitigová, Petra (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků společnosti MATEZEX s.r.o. Cílem práce bylo pomocí dotazníkového šetření zjistit, jak jsou stávající zákazníci s nabízejícími službami společnosti spokojeni. Získaná data byla vyhodnocena a z uvedených výsledků byly vytvořeny návrhy na opatření tak, aby vedly k větší spokojenosti zákazníků.
Návrh strategického rozvoje společnosti působící v oblasti prodeje krmiv pro psy
Kroutilíková, Jana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním návrhu potenciálního směru dalšího rozvoje malého podniku zabývající se prodejem BARF krmiv pro psy. Teoretická část práce obsahuje literární rešerše v oblasti pojetí růstu a rozvoje firem přístupem strategického řízení, včetně analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Analytická část práce obsahuje dílčí a celkové zhodnocení současného stavu podniku prostřednictvím aplikace vybraných analytických metod ve vybraném kontextu prostředí s ohledem na vymezený problém. Návrhová část navazuje na celkové zhodnocení, na jejichž základě je následně zvolena vhodná strategie rozvoje vedoucí k upevnění pozice podniku na trhu včetně implementace.
Spokojenost zákazníků vybraného podnikatelského subjektu
BUČILOVÁ, Michaela
Obsahem této práce je vypracování analýzy spokojenosti zákazníka vybraného podniku a její následné využití v praxi. Seznámení se zkoumaným subjektem, s jeho zákazníky a zjistit nedostatky podniku, které jsou zákazníkem vnímány a navrhnout jejich možné řešení. V první části je vypracována literární rešerše základních pojmů potřebných k danému tématu, druhá část práce obsahuje použité metody k výzkumu, postup, kterým byl dotazník sestaven a následně předložen re-spondentům. Následuje samotný průzkum spokojenosti ve vybraném podnikatelském subjektu, pomocí kterého jsme získali potřebná data, pro následné analyzování, vyvození výsledků a navržení řešení týkající se zvýšení spokojenosti zákazníka daného podniku. Na dotazník bylo zodpovězeno celkem 240krát. Respondenti, kteří odpověděli, že restauraci navštěvují splnili reprezentativnost daného vzorku sběru dat, která byla vypočtena pomocí testu dobré shody. Pomocí metodiky Net Promoter Score bylo zjištěno hodnocení podniku respondenty. Hodnocení přineslo výsledek, který je považován za dobrý. Další průzkum ukázal, že převládá celkově kladné hodnocení podniku. Nejvíce zákazníci žádají zpestření nabídky jídel. Naopak pokud se jednalo o respondenty, kteří podnik nenavštěvují, bylo to z důvodu jeho neznalosti. Byly navrženy kroky pro zvýšení spokojenosti zákazníků a přilákání nových.
Návrh strategického rozvoje společnosti působící v oblasti prodeje krmiv pro psy
Kroutilíková, Jana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním návrhu potenciálního směru dalšího rozvoje malého podniku zabývající se prodejem BARF krmiv pro psy. Teoretická část práce obsahuje literární rešerše v oblasti pojetí růstu a rozvoje firem přístupem strategického řízení, včetně analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Analytická část práce obsahuje dílčí a celkové zhodnocení současného stavu podniku prostřednictvím aplikace vybraných analytických metod ve vybraném kontextu prostředí s ohledem na vymezený problém. Návrhová část navazuje na celkové zhodnocení, na jejichž základě je následně zvolena vhodná strategie rozvoje vedoucí k upevnění pozice podniku na trhu včetně implementace.
Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků se zákaznickým centrem
Dvořák, Milan ; Havlena, Adam (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá spokojeností zákazníků se zákaznickým centrem společnosti Zebra Technologies. Na základě provedené analýzy současného stavu je vyselektováno kritické místo, které je možné řešit dostupnými zdroji. V diplomové práci jsou navrženy možné přístupy k řešení tohoto kritického místa opřené o teoretické základy řízení jakosti v podnicích.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Sedláčková, Martina ; Mišinger, Lukáš (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma „Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně“ se zabývá moderními možnostmi analyzování kvality služeb a spokojenosti zákazníků pro společnost Dopravní podnik města Brna a.s. První část bakalářské práce obsahuje teoretické informace o možnostech analyzování dat, východiska o zákaznících, spokojenosti a metodami vyhodnocování dat. Druhá část – analytická se zabývá základní charakteristikou DPMB a.s. a analýzou jeho současné situace pomocí dotazníků. Třetí část vychází z výsledků získaných dat z dotazníků a na jejich základě navrhuje řešení pro zvýšení spokojenosti zákazníků.
Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Dostál, Lukáš ; Fiala, Tomáš (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků společnosti MEDIfitness s.r.o.. Jejím cílem je na základě provedené analýzy prostředí firmy a výsledků dotazníkového šetření spokojenosti zákazníků navrhnout soubor opatření vedoucí ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků. Návrhy, vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků, byly zpracovány v grafické a verbální podobě. Navrhovaná řešení vychází z koncepce projektového trojimperativu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.